This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Generelt om kommunikasjon 
Author Message
Admin

Post Generelt om kommunikasjon
Generelt om kommunikasjon

Ragnarok er et bredt guild med mange kvaliteter og egenskaper. Vi har både casual og hardcore medlemmer som til sammen utgjør en unik kombinasjon av dyktighet, samhørighet og stolthet, ”the Ragnarok feeling”. Bak skjermene til nærmere hundre aktive ragnarokere sitter noen av de beste, mest dedikerte spillere som finnes.

Men husk også at det er personer som sitter bak skjermen i den andre enden, ikke NPC'er! Ikke bruk det faktum at bits og bytes skiller menneskene i guildet som en unnskyldning for ikke å tenke, for ikke å vise et snev av høflighet og omtenksomhet når man kommuniserer. Tenk før du bryter ut i frustrasjon, før du slenger med leppen til en fellow ragnaroker, før du kommer med sarkastiske og meningsløse kommentarer. I stedet for å klage, hvorfor ikke være konstruktiv? Det bringer både deg og den som du prater med så mye lenger. Hjelp og forklar, ikke klag og whine. Og når jeg får høre om tilfeller der folk har blitt bedt om å "dra til helvette" o.l., da sier det meg at det er noe seriøst galt med kommunikasjonen til enkelte, og det har INGEN plass i et guild som Ragnarok. For å sitere Ozon; "vi er et voksent guild, og vi forventer at du også oppfører deg slik".

Selvfølgelig kan alle ha dårlige dager, både ingame og RL, det har jeg full forståelse for, men tenk på hvor lite rettferdig det er å la det gå ut over noen som kanskje ikke fortjener det? Og selv om de fortjener det, hvilken nytte har det?

Jeg vil oppfordre alle til følgende: i stedet for whine og skittslenging: hjelp og forklar, vær hyggelig!.

Og seriøst, la meg slippe å få flere meldinger om direkte skittkasting, det er så unødvendig at det grenser til /gkick.

Til slutt: Om noen føler at de har noe, eller noen, de har et problem med, ta det opp med en officer eller advisor (ingame, eller på pm), vi er her for å ta oss av slikt. Og i raid skal det ikke diskuteres. Om du har en kommentar som ikke er enten konstruktiv eller motiverende, så utsett den til etter raidet!.

As Authored by Zellez and last modified by leaders of Ragnarok WoW (01.03.10):

Freezer: lvl 85 Rogue
Minifreez: lvl 71 Priest
Missfreez: lvl 80 Warlock
Marti: lvl 85 shammy
Freezerw: lvl 85 Warrior
Iznoogood lvl 84 Hunter

Wed Feb 24, 2010 1:59 pm
Profile
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 1 post ]