Charactername: Rode0rm (Har inte spelat så mycket än, tror jag är level 7 och spelar oftast Combat Medic eller Engineer.)
Din Alder?: 29
Hvor er du fra?: Malmö, Sverige
Fortell litt om seg selv og hvorfor du bør være en del av Ragnarok: Har ganska så nyss börjat spela Planetside 2 och det jag har förstått så här långt är att spela tillsammans med andra verkar vara obligatoriskt, åtminstone om man ska ha kul och/eller kunna uträtta något i detta spel. Jag är förmodligen inte den vassaste killen på fps men jag spelar alltid för objekten och laget.
Nevn gjerne og hvilken erfaring du har fra FPS spill: Har en ganska lång erfarenhet av fps från playstation 3 där jag har spelat en hel del BF3 på sistone. Har precis köpt en ny speldator (har inte haft en sådan sedean 2000 (typ) och då spelade jag mest CS) så jag är fortfarande lite skakig på musen och tangentbordet men jag blir bättre allteftersom.
Kjenner du noen i Ragnarok fra før? Nej
Hvor hørte du om Ragnarok første gangen? På något forum, minns inte vilket. Sökte efter svensk outfit på google.
Mon Jan 07, 2013 7:45 pm
Chtuga
Admin
Joined: Thu Oct 23, 2003 11:07 am Posts: 12177 Location: Oslo, Norge
Re: Ansökan Rode0rm
Hei og velkommen til Ragnarok!
Ta kontakt med en av offiserene ingame eller på mumble for invite; Hisap Trezel Chtuga Zorq Ipos Atchoo Jasith Diggmcbadass
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum